Kuinka tilaukset toimivat?

 

Tilaus uusitaan automaattisesti valitsemasi toimitusvälin mukaisesti, ja tuotteet toimitetaan automaattisesti kaupasta jokaisen onnistuneen uusinnan jälkeen.
Esimerkiksi, jos aloitat kuukausitilauksen, järjestelmä veloittaa luottokorttiasi automaattisesti joka kuukausi, ja saat tuotteet kotiovellesi joka kuukausi ilman, että sinun tarvitsee tehdä tilausta itse!

 

Voinko keskeyttää tai peruuttaa tilauksen?
Kyllä, totta kai. Voit keskeyttää tai peruuttaa tilauksen milloin tahansa asiakasportaalissa, kuten alla olevassa kuvakaappauksessa näkyy. Ainoa tilanne, jolloin tilausta ei voi peruuttaa, on silloin, jos olet aloittanut tilauksen, joka vaatii tietyn määrän maksukertoja ennen kuin peruutus on mahdollista.
Asiakasportaaliin pääset sähköpostissa saamasi maagisen linkin kautta, joka lähetettiin, kun teit ensimmäisen tilauksesi kaupassa. Voit myös hallita tilauksiasi luomalla tilin kauppaan.

Kuinka voin ohittaa tai siirtää maksua?
Voit ohittaa tai siirtää maksun asiakasportaalissa. Jokaisen suunnitellun toimituksen vieressä on Ohita maksu -painike, jota voit käyttää maksun ohittamiseen. Maksun uudelleenaikatauluttamiseen voit klikata Aikatauluta uudelleen -painiketta toimituspäivän vieressä.

 

Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni?
Totta kai. Voit lisätä tuotteita tilaukseesi asiakasportaalissa. Klikkaa vain Muokkaa-painiketta tuotteen kortissa ja muokkaa, poista tai lisää tuotteita tilaukseesi.

 

Mitä tapahtuu, jos maksua ei voida käsitellä?
Jos tilausta ei voida uusia maksun käsittelyn epäonnistumisen vuoksi, saat sähköpostin, jossa on linkki, jonka kautta voit turvallisesti päivittää maksutapasi.